Monday, December 26, 2011

PERSATUAN BERUNIFORM...

assalamualaikum..
annyeong...
hyep smua....

hri ni kn aku nk kngsi cte ngn korang...
kt sk korang smua msti ada bdan bruniform an????
korang smua msuk apa????
krs???pbsm???pkbm laut???bomba????
mcm2 g ah..klau nk sbut..bnyak ngat..
weehee...



aku kt skolah msuk pbsm..
ala yg dok rwat org sket tuh..
bkal doktor la ktakan..
muaahaahaa....
hrap mnjadi knyataan....
dh 4 thun brturut-trut aku msuk pbsm...
even since sk rndah lgi aku msuk pbsm...
lma x???
lma kn..
hehe..



so..thun dpan kn thun last aku sk..
aku decide nk tkar bdan uniform le...
nk jdi alim sket...
msuk pteri islam...
msti cute pkai tdung kale pink..(prasan la plak..hak3..)
sja dok x dok nk tkar msuk pteri islam...
ngee...

stop at here...
annyeong...
thanks kpd smua yg sdi terjah blog sya..jgn lpa komen yea...peace=]

0 comments:

Followers

domonkinon a.k.a INSPIRIT