Sunday, December 25, 2011

LETIH..LETIH..LETIH...

assalamualaikum...
annyeong.....

haha...
hri ni bkan sja org yg mnyambut hri natal je sbuk..
aku un sbuk jgak...
tw ak aku sbuk knapa???
sbb hri ni kn..hri ni kn...
knduri umah spupu aku la...
dia kawen...

hri ni knduri tu tema dia merah + hitam=????
hehe...
aku kbtulan pkai bju kale pink + htam...
ada la lbih krang pink ngan mrah tu kn..
kra adik bradek ah tu....
haha...

aku g sna lwat sket..
lpas zhor bru aku p,...
yelah..bkan aku yg drive g sna..
ayah aku yg drive..
ari ni mak akusbuk nk siapkn semakn ktas peksa tu...
ayah aku plak ari ni x shat...
nk wt mcm mna...
ujian tuhan itu bleh dtng bla2 msa ja...
kta ni je kna stanby...
sbb tu la aku g kndri tu lmbat...

aku g sna mkan apa tw...
nk tw x aku mkan apa???
x nak tw sdah ..
pduli apa aku...
aku nk crita jgak..muahhaha...
aku mkan nsik yer bkan nsi...hoho..
nsik mnyak lauk ayam mrah n dging krma...
skang ni mmang trend knduri kut...
lauk aku rsa smua knduri wt lauk yg sma....
lauk ayam msak mrah,dging krma/kcap n x lpa jgak acar..
msti ada..
oh ya lgi stu..glai dalca...
btul x 3???
apa2 pun..
lauk dia sdap giler...
jeng jeng jeng...
knyang sgat..
alhamdulillah...

hri ni rmai org yg dtng...
smpai dkat maghrib pn msih ada org dtg..tpi x rmai ah...
ada prtnjukan slat plak...
woooo...
aku x hran sgt..
sbb aku knai bdak2 slat uh...
al...spa x knai..
dpa tu bdak sk aku jgak..
slalu wt prsmbhan kt sk...
ari ni pn lbih krang je prsmbhan diorg...
tpi best lar....

psat pngantin plak kn..
spupu aku tu laki..
isteri dia kn...
wooooooow...
cun beb...
haha..
lwa la isteri dia....
comel...
nma dia kak farah..
aku x ckap spatah apa pn ngan dia..
almaklumlah...sbuk...
hehe...

stop at here...
annyeong...

p/s: lpa nk gtw tdi...kn ckap psal lauk knduri kn...lpa ckap psal air...air pn sma jgak...klau x air srap,air oren...btul x??klau x sma kn..tu mknanya diorg wt klainan sket...muahaha^-^
thanks kpd smua yg sdi terjah blog sya..jgn lpa komen yea...peace=]

1 comments:

Mishter Izwän said...

sy da follow awk . follow la blog sy kalau awk sudi k

http://speechless009.blogspot.com/

Followers

domonkinon a.k.a INSPIRIT