Saturday, December 17, 2011

KENDURI TAHLIL!!!

assalamualaikum...
annyeong...
kpada readers ku yg trcinta...
hri ni aku nk gtw sket...
aku pnat..muahaha...

knapa aku pnt???
yela..
tdi ada knduri thlil utk arwah tok n tokwan aku..
ALFATIHAH utk mreka...

aku p sna bkan wt keja pa pn..
dok ngan omma aku ja...
omma aku menyemak ktas spm...
aku x kn nk dok sorg2...
msti la ikut omma aku..
huhu..

pastu aku men2 ngan anak mnakan aku...
comey2....
aku sja wat prtandingan x brtauliah kt dpa...
prtandingannya...
spa post pling comey ...dpat singgit...(bdak2 kasi singgit cukupla)\
pastu dpa pn brposing la dpan kamera...dgan gya yg sgala mcmnya...
comel aku tgok depa....
huhu...










spa pemenangnya???
lihat d bawah ni yer...




smua mnang...
klau x kasi ada plak yg mrajuk..
bdak2 ni kta kna jga ati dpa sket...
nk kasi diorg hepy...
sja la aku sdekah sket...
huhu..
diorg pnya sonok ah..
smpai post ngan duit2 tu...

ada mcm2 lgi kerenah bdak2 tu...
x caya..
tgok nih...



haha..
comel2 kn diorg...
bla aku tingat blik apa yg dpa wt tdi..
mmang aku akan senyum sorg2 mcm org x btul..
hahak...

stop at here..
annyeong....

p/s: diorg ni smua anak mnakan aku kcuali yg laki besaq pkai bju kale itam tuh..dia adik aku...hehe..peace=]



thanks kpd smua yg sdi terjah blog sya..jgn lpa komen yea...peace=]

0 comments:

Followers

domonkinon a.k.a INSPIRIT