Thursday, December 8, 2011

GADOH PASAL KPOP!!THINK ABOUT IT..

assalamualaikum...
annyeong...

hri ni aku nk tlis sperkara ni...
actually bnda ni aku bca dlam fb..
dlam ruang 4sr..
kwan aku,farah yg post kn bnda ni..
kwan aku tu mcm tw2 je ada yg ska kpop ada yg bnci kpop...
aku rsa dlam klas aku rmai yg bnci kpop...
but who cares??
aku ngan dri aku...
diorg ng dri diorg ah..
lntak arh nk mnat pa pn...
english,rock???
apapa jelah...

aku ni tlis dgn jjur skali....
aku mmng trasa gak ah dgan apa yg ditulis oleh bdak nih...
nk bca???
KLIK SINI...
bgi yg kpop lover???
ada yg trasa???
STOP..
jgn la trasa...
mcm aku nih...
actually dia mmang ada hak nk tlis bnda2 mcm tu...
biarla dia nk tlis apa pn..
yg kta ni sbok apa pasal???
tu blog dia...
(acecey..mngkin dia tlis bnda tu sbb nk mningktkn ppularity kot..oppsss..trkta plak..sory ye sis.)

msa aku bca kn...
yelah...
kta kn org islam...
kta knala fikir sket kn...
biarlah org korea tu kafir ke pa ke kn..
kta ni kn smua hmba ALLAH kn..
kta knalah pk yg smua tu ALLAH yg cpta..
cntohnya sis ni kta org krea mta sepet...
cba pk blek...
diorg smua nk kh mta sepet msa diorg lhir lgi???
smua org x mntak...
ALLAH yg cpta...
klau kta ktuk diorg kn..
smala mcm kta mngutuk cptaan ALLAH..
ALLAH yg mnjdikn kta...
knapa kta msti nk mngutuk ALLAH..
kta siapa??
ALLAH siapa...???
kta hnya hmba ALLAH sja...
so...
layakkah kta nk mngutuk NYA???
think about it...

aku nih mmng mnat gla kpop nih...
but just infinite..
aku kn INSPIRIT...
nk tw INSPIRIT tuh apa???
nma bagi fan infinite..
yg len aku mnat dance n song jer...
tpi kn aku mnat skadar fun..
bkan mnat smpai mlarat nk kwin tu..
bkan2..
tu bkan aku...
sbb tu aku x ksah sgat apa yg sis ni nk ckap...
trasa sbb aku ni pminat diorg je...
hakhak..
aku dh mrepek dh...
huhu...

aku tgok dia post kn..
smpai 1700 coment..
wow..
bnyak uh...
ppular2...
aku rsa smua tuh kpop lover...(x trmasuk aku eh)

aku ni mmang kpop lover...
aku sgat mminati kpop nih...
lbih2 lgi kmpulan infinite...
aku mnat kmplan nih sbb dance and lgu diorg ni bst2...
tpi aku jgak kna pk...
ramai yg sgt x bleh trima ngan kpop nyh...
so..aku kna admit it...
bkan aku sorg hdup kt dnia ni....
brbilion2,brtrilion2 shingga x trkata hdup at dnia ni...
msing2 ngan mnat msing2...
x pyah la nk trasa sgt dgn ktukn or pndgan org len...
cba pk rmai yg ska kpop..
kn snang...
haha..mmang rmai pn...
krean wave...sngguh mluas skang..haha...
aku hrap ssangat infinite akn dtg ke malaysia...
hope sgat2...

aku mmang harap sgat..kpada org islam kn...
jgan la tmbahkn dsa hnya krana prkara yg remeh temeh...
hehe..
sbnarnya coment2 diorg tu mmng ada mkna...
hnya org yg mnat kpop  je yg tw prasaanya...
jdi jgn kta prkara tu remeh temeh...
krana plut sntan bnasa..
krana mlut bdan bnasa...
cewah..brpribhasa plak aku nih..
mmang trasa ssangat...

so yg nk ktuk ap2 tu..
think it 1st..
dont judge book by its cover....
bridiom plak dh..hakhak....
btul gak apa yg slah sorg dri comentar bdak tu..
smua org yg dok mmaki bdak tuh..bleh jdi doa...
btul3..
so jga2 sis..
hekhek...
dh la nk stop la..
klau nk mnulis..
diikutkn mmng akan lbih pnjng n brjelanya....
tpi dsbbkn tngn yg hndak mnaip ni rsa mlas nk mnaip...
so...kna...

stop at here..
annyeong..
thanks kpd smua yg sdi terjah blog sya..jgn lpa komen yea...peace=]

0 comments:

Followers

domonkinon a.k.a INSPIRIT