Saturday, December 24, 2011

PERKARA YANG MEMALUKAN..ADUH!!!

assalamualaikum....
annyeong...

prnah x korang smua wt prkra yg mmalukan..
msti prnah kn..
smua mnusia prnah..sbb..
nobody's perfect..
cewah..tringat lgu miley cyrus la plak...
yeah nobody perfect....
hehe..
tkat tu je leh nyanyi..
nnti ujan plak...

ckap psal ujan ni kn...
aku bru je bek dmam...isk3...
dsbbkn ujan yg mnimpa driku ini...
tpi x leh kta cmtu...
ingatlah bhawa skit itu adalah ujian dripada ALLAH...
yeah..that's rite....

ptah blik pda prbualan aku tdi...
bnda yg mmalukn..
aku prnah wt la..
ada bbrapa yg x bleh aku lpakan...
yg smemangnya mmalukn aku..
muahhaha...
aku nk kngsi crita ler...
tpi 1 jer..
x leh bnyak2..
nnti lbih mmalukn..
yg aku crita kt sni x la mlu sgat yer..
besa2 je..okayh..

kisah ni msa aku drjah 2 thun 2003 x slap ek..
msa tu aku n family aku g brcuti ke lngkawi..
tu la 1st time aku g langkawi uh..
bnda tu jdi msa hri ke2 kut...
msa tuh aku n family g tman buaya...
aku trlalu exited la ktakn..
aku lri2 la kt tman 'boya' tuh..
pstu x psai2 jtuh..
dlam longkang plak tuh..(longkang tu tkat bku lali jer)
ades...mlunyer org tgok..
skali ngan boya2 tu tgok..
huhu...
pastu ada sorg pkcik tlong angkt aku...(nk kna ada org angkt jgak..yelah..bdak kcik bkan rti
nk bngun sndiri..kcik ke?:?kcik la jgak...ngee)
thanks kt pkcik tu..
pastu tngan aku skit la kn..
x leh brgerakk..
esok tu blik penang trus g syifa...
pkcik tu kta tngan aku x ptah..
cma lri sndi jer...
nsib bek la x ptah..huh..
alhamdulillah...^-^

stop at here...
annyeong...

p/s:sbnarnya aku g lngkawi ni 3 hri 2 mlam..klau x ayah aku nk extend dok sehari lgi..tpi dh jdi cmni trpksalah cncel..huhu..cdihnyer..=(
thanks kpd smua yg sdi terjah blog sya..jgn lpa komen yea...peace=]

0 comments:

Followers

domonkinon a.k.a INSPIRIT