Saturday, December 24, 2011

MY AMBITION IS????

assalamualaikum...
annyeong...

haha..
hri ni aku x brapa ada keja sgat..
so aku nk kongsi ngan korang seperkara nih...
haha..
korang smua ada cita2 x??
smua org msti ada cita2 kn???
ada yg cta2 dia ttap..
and ada jgak yg brubah-ubah....normal la tuh..
ada yg dpat cpai..
n ada jgak yg x...
ikut pda thap kmahuan kta...
ada jgak kta ikut rzeki..ikut nsib..
ah..watever la...
skang ni kta cta sal cita2 la kn..
ikutla nk dpat ke x itu smua ktentuan ALLAH...
kta cma mrancang sja..
kn3???

hm..
nk tnya sket..
korang smua nk jdi apa bla bsar nnti???(soalan ni khas utk ssapa yg blum keja yea..haha)
mcm aku..
aku nk jdi..
tkala..
tka2...

aku bkan nk jdi gigi tu yea..
aku nk jdi doktor gigi..
bak kta org ptih..dentist..
haha..

knapa aku nk jdi dentist ni???
best sgat ka???
haha..
ikut mnat msing2 la kn...
ada yg mnat n ada yg x..
n ikut kmmpuan dri jgak..
my cousin ckap dentist ni lbih ssah dri doktor besa..
tpi ni dh mnat aku..
so aku kna la truskn dgan niat aku nih...
hm3...
hwaiting...

stop at here..
annyeong..

p/s: ssapa sja yg nk kongsi sal cta2 dia jgnla sgan2 komen yer..insyaAllah sya akn reply..hehe...^-^
thanks kpd smua yg sdi terjah blog sya..jgn lpa komen yea...peace=]

0 comments:

Followers

domonkinon a.k.a INSPIRIT