Sunday, December 4, 2011

ORANG YANG SUKA BUAT PANDAI!!!

assalamualaikum....

hi...
rsanya cam lma je aku x update my blog ksayangan aku nih...

ok..
actually ari nih..aku adaa bnyak sgat bnda yg aku nk luahkn...
but..aku x tw nk luahkn kt mna..
so aku luahkn je lah kt sni jelah....
aku un dh pn luahkn kpada ALLAH yg mha ESA....
aku un sgat yakin yg ALLAH amat mmahami prasaan aku nih..
huhu..
knapa aku ckp mcm ni...
hm..........

knapa aku sdih??n apa kna mngena nan tjuk kt atas???
ada org ska wt pndai??
hm...
ada la bbrapa makhluk ALLAH yg agak ska wt pndai ye....
tpi aku x maula mention nma nya...
aku just kasi sinopsis nya sja...
why aku kta org yg ska wt pndai????
org yg ska wt pndai tu mcm ni...
org tu kn..bla kita kta bnda len...
dia kta bnda len....
sdangkn apa yg kita kta tu btul..
tpi hmba ALLAH ni ttap nk kta bnda len...
aku mmng x leh than ngan prangai org mcm ni...
rsa mcm...
hurgh...
x dpat dlafazkn dgn kta2...
huhu...
sungguh mnyedihkn....=[

stop at here...
annyeong...
thanks kpd smua yg sdi terjah blog sya..jgn lpa komen yea...peace=]

0 comments:

Followers

domonkinon a.k.a INSPIRIT