Saturday, February 4, 2012

LA LA LA...

assalamualaikum...
annyeong...
hyep3...
korang3...rndu smua...
haha...

akhirnya aku brpluang bka blog utk update nih...
sbnarnya aku bru blek dri knduri maulidur rasul...
salam maulidur rasul buat smua umat islam d sluruh dnia....

huh..
jap g aku nk blek kmpung plak...
best nya...
sbb aritu rya cna x smpat blek...
sbb aku g mdan...
woohoo....
rndu kt tok kesayangan n maklang ku yg cute...
wehee..
tpi stu ja aku sdih...
maksu aku x dak..
dia bru blek u pgi tdi....
sdih yg tramatnya...
aku bru nk ksi present kt dia...
besday dia 16 january lalu...
tpi x dak msa kn..
aku ingt nk kasi ari ni la...
tpi x smpat...
nk wt cmna kn.,..
jst leave kt sna la..
nnti dia amek..
huhu...

stu bnda yg aku nk kongsi ngan korang smua...
nk tw x....???
nk tw???
hm....
stu jer yg aku nk gtw...
keja skolah aku bnyak...
muahaha..
bnyak sgat.....
tpi aku kna wt jgak...
bdak rjin ni....
nnti ujian 5-3 ni...
doakn aku k...
luv u all..
muah...

hehe..
x prasan ke...
aku tkar lgu bru...
actually aku bru je prasan yg infinite ada hidden track...
hehe...
almaklumlah dh lma x explore kn.,..
hehe...
tjuk lgu ni x tw...
dia just tlis hidden track je...
gitar ni tw ak spa yg men????
L le yg men...
sdap x3???
lgu ni best mksud dia...
bst2.....

ok stop at here...
annyeong...
thanks kpd smua yg sdi terjah blog sya..jgn lpa komen yea...peace=]

0 comments:

Followers

domonkinon a.k.a INSPIRIT