Saturday, February 4, 2012

HAPPY BIRTHDAY....WOOHYUN...

annyeong...
ari ni dh ada ksempatan kn..
aku ucap siap2...
mnggu dpan aku x bleh bka...
so....ucap awal le...
birthday dia 8 february..
ari rbu nii.....
hehe.....




actually...dlam infinite...
aku pling mnat woohyun...
nma sbenarnya..nam woo hyun..
umur dia...21 thun...
dia sgat comel n very talented person la....
thats why la aku mnat dia ssangat....
hehe...
suara dia pn amat la sdap...amat hensem mcam rpanya...
haha....
bkan brmaksd aku x mnat ahli len...
smua ktujuh tjuh aku mnat..
tpi woohyun is the most....
sbnarnya kn...
aku x bleh nk ucap kt dia direct..
sbab dia jauh nun d sna...
lgi pn dia celebrity..
so ucap dlam blog pn jdi la...
kn3????
hehe...
last word from me...

HAPPY BIRTHDAY WOOHYUN...
21st YEARS OLD....=)

thanks kpd smua yg sdi terjah blog sya..jgn lpa komen yea...peace=]

0 comments:

Followers

domonkinon a.k.a INSPIRIT