Monday, November 21, 2011

KENANGAN 1: HARI MERENTAS DESA..=]

assalamualakium...

hri ni aku nk crita psal knangan yg tlah aku lkukn brsama ngan kengkawan di 4ST...
ni knangan prtama...
ada bnyak lagi knangan yg aku nk critakn kt sni...
yelah tkut nnt aku lpa plak knangantu..
kang x syok plak kn...
sblum aku lpa..bek aku tlis..hehe..

hri mrntas desa tu skali ngan hri jualan bgi stiap prsatuan...
mcm aku prstuan bi..
aku,awatif n fatinyg jual msa ari tuh...
kmi sma club..
kmi jual cream puff and blueberry chese tart...
yumm yumm..so..cidaaap...
yg cream puff tu..kmi x dan nk jual..dh abes larh...
tcer jual kt ckgu2 len smpai abes...
laku sngguh noh...
yg tart tu plak tnggal ciput je...
so...cpat larh ktoang pnya jualn...
club len un ada gak jual...
ni gmbrnya...








mcm2 yg dioang jual...
ada yg jual mknan..
ada yg jual pkaian..
ada jgak yg jual aksesori...
mcm kronsang la...
hehe..
tpi yg pling aku mnat ialah psang clup cklat...
soo creatif la...
aku bli stu...
kale ptih...
sdap sgt...
tu grai kak nisa..
mmng daebak....
huhu...

kn club aku hbis jual awal kn..
so..aku n the geng un pgi la mnyebok kt club komputer..
kt stu ada frah,syamsul n faiz...
bla kmi p kt stu ada la org len jgak mcm syafiq,syazwan n paan..
lpas tu kitorg pn snap2 la pict...
mcm2 gya la...
bst sgt...
pstu ada gk yg kta snap ngn ckgu2...
sprti tcer ksayngn kmi..pn siti norhidayati..
n tcer sjarah kmi...
cik kok sze yuen...
haha..
so sweet arh time tuh...























tulah gmbr2 knangan 4st...

4ST.....DAEBAK!!!!

P/S:daebak tu mknanya hbat lorh~



thanks kpd smua yg sdi terjah blog sya..jgn lpa komen yea...peace=]

0 comments:

Followers

domonkinon a.k.a INSPIRIT